loading...
بسیج دانش اموزی
سعید بازدید : 0 پنجشنبه 12 دی 1392 نظرات (0)


**تصاویری از جبهه وشهدا که باید دید!**

سه شنبه هفدهم مرداد 1391 12:55

 تصاویری از جبهه وشهدا که باید دید!













تشییع جنازه شهید برونسی



سعید بازدید : 0 پنجشنبه 12 دی 1392 نظرات (0)
جمعه پانزدهم اردیبهشت 1391 1:26

 لباس های پرزرق وبرق وصورت ارایش کرده زیباست یا صورت اسمانی ولباس خاکی؟

دوست دارید بازیگر یا فوتبالیست مشهور باشید یا شهید گمنام؟




سعید بازدید : 0 پنجشنبه 12 دی 1392 نظرات (0)


**15 نکته درباره جن ها که شاید ندانیم**

یکشنبه هشتم آبان 1390 20:44

 جن دارای عقل است . اما نه عقل ابزار ساز و عقل فلسفی و خلاقیت هنری .عقل جن به معنای قوه ی ارزیابی امور روزمره یا همان عقل معاش ؛ و قوه تشخیص است ؛ به اضافه هوشی سرشار ؛ اعم از قدرت خواندن فکر و جستجو و یافتن گذشته و آینده.

۱- جن جانوریست دارای شعور؛ و فیزیکی غیر ارگانیک ؛ که از لحاظ شان وجودی ؛ از دید ادیان پایینتر از انسان و بالاتر از حیوان جای می گیرد .در فرهنگ فارسی به آن دیو و در فرهنگ عرب به آن جن و در فرهنگ لاتین demon یا jinn نام گرفته است. جن به معنای چیزی است که؛ پوشیده شده ؛و منظور پوشیده ماندن او از حواس ماست.

2- خصوصیات فیزیکی جن از دید انسان؛ اعجاب آور است. عنصر اصلی وجودی جن آتش است وبه علت نداشتن عنصر خاک ؛در وجودش مانند بارباپاپا ؛می تواند به هر شکل و اندازه ای تبدیل شود. و بسیاری از چیزها را در یک آن ؛جا به جا کند .همچنین سرعت نقل مکان بسیار بالایی دارد. می تواند مثلا ظرف 5 دقیقه فاصله بین لاهور و تهران را طی کرده و برگردد.

3- جن ابزار ساز نیست ؛ وبه علت خصوصیات فیزیکی منحصر بفرد ؛قادر است در هر مکان و شرایطی زندگی کند ؛وبرای همین به خانه و مسکن نیازی ندارد. زیرا سرما و گرما و باد و بوران بر او کارگر نیست .جن به وسایل حمل و نقل بی نیاز است ؛ و از اینجا می توان فهمید که جن ها دارای صنعت و تکنولوژی نیستند ؛ و شهر و کاشانه ای ندارند مکان معمول زندگی آنها کوه وجنگل و دشت است.

4- جن مانند همه جانداران غذا مصرف می کند . اما به مقداری بسیار کمتر از انسان.

5-جن ها مثل انسان جنسیت ونر یا ماده دارند . تولید مثل می کنند و تشکیل خانواده می دهند ؛ و به صورت جماعت زندگی می کنند و جامعه ندارند.

6- جن نسبت به انسان زیاد عمر می کند . حدود 1000 سال به بالا .جن هایی که در سوره ی جن از آنها نام برده شده ؛ که وقتی اولین بار آیات قرآن را شنیدند ؛ از شدت ازدحام داشتند بر سر هم خراب می شدند ؛ احتمالا هنوز زنده اند . جن ها مانند انسان داناونادان ؛ .فرمانده و فرمانبردار ؛ ارباب و بنده ؛ کافر و متدین ؛ شفیق و شرور دارند.وقتی که مردند از بین میروند و نیازی به قبر و گورستان ندارند.

7- جن دارای عقل است . اما نه عقل ابزار ساز و عقل فلسفی و خلاقیت هنری .عقل جن به معنای قوه ی ارزیابی امور روزمره یا همان عقل معاش ؛ و قوه تشخیص است ؛ به اضافه هوشی سرشار ؛ اعم از قدرت خواندن فکر و جستجو و یافتن گذشته و آینده.
8- جن ها مانند انسان نامگذاری می شوند ؛ و دارای اسم و رسم و شهرت هستند دارای زبان خاص ؛ و قوه تکلم هستند و قادر به فهم زبان آدمیان.

9- معروف ترین جن ؛ ابلیس ؛ یا همان شیطان نام دارد ؛ که وصف حال او را شنیده اید ؛ که چون بسیار در قرب به حق کوشید به جایگاه فرشته های مقرب رسید ؛ اما چون حاضر به سجده بر انسان نشد از درگاه رانده شد.

10- جن در شرایطی قادر به تسخیر انسان ؛ و انسان در شرایطی ؛ قادر به تسخیر جن است . انسان مسخر شده را مجنون؛ یا دیوانه ؛یا دیو زده ؛ و جن تسخیر شده را ؛موکل می نامند. گویند خود جنیان بر سه قسمند: دیو.؛جن وپری ؛که از لحاظ مکانی ؛ مادون فرشته هستند.

11- جن می تواند در مواردی تربیت شده ؛ به انسان خدمت کند. چنین سنتی در میان جنگیران ایران و پاکستان وهند وجود دارد . اما به طور کل ؛ نه بودا ؛ نه دالای لاما ؛ نه اولیا الله ؛ و نه عرفا و نه پیامبران هیچکدام ؛به مدد خواستن از موجوداتی که مثل انسان ؛خطا و اشتباه و گناه می کنند ؛توصیه نکرده اند اما همگی؛ وجود آنها را تایید کرده اند .

12- جنیان مانند امواج رادیویی و ماهواره ای ؛با ما هستند ظاهر نمی شوند ؛اما حاضرمی شوند و بعضی از انها ؛درخانه ها و بدن شخصیت های ضعیف ؛رفت و آمد می کنند. یکی از راه های دور کردن جنهای مزاحم ؛خواندن و آویختن 4 آیه از قران است ؛ که با قل شروع می شوند . و بسیاری ادعیه ؛که درکتب مختلف وجود دارند.اماراه دورکردن انسان شرورچیست!؟

13- جن ها ؛ بعضی از ما را؛ به شکل همزاد و غیر همزاد دوست دارند؛ کمکمان می کنند ؛همینطور جواهرات و اشیای قیمتی ما ؛ازجمله انگشترهایی با نگین سنگ (مخصوصا عقیق)را بسیار دوست دارند (ومخصوصا اگر بر آن آیات و اوراد حک شده باشند) .اگر دوستمان داشته باشندو سخنی باماداشته باشند ؛بیشتربه خوابمان می ایند و دلسوزی خود را اعلام می کنند .خیلی ازآنها خدمتگذار ارواح اولیا هستند و دست ماراگرفته اندو خیلی ها هم به کرداراکثرآدمیان اهل شیطنت.بیشتر آنها بی ضررند و مثل ما گرفتار این دنیا و درگیر و دار تقدیر خویشند.

14- اما آنان که ماورای طبیعت ؛ و موجوداتش را باور ندارند؛ چند دسته اند :کسانی که انچه که نمی بینند را باور ندارند . اینها معمولا فقط آنتی تزقصه های جن وپری مادربزرگ ها هستند؛ که حتی زحمت دانستن کوچک ترین اطلاعاتی جز نقد داستان گرمابه های تاریک وکوتوله های پاسمی و عروسی جن ها رابه خودشان نداده اند. این تیپ آدمها از 7 سالگی که مادر بزرگه داستان های جن وپری را برای ترساندن و خواب کردنشان تعریف می کرده ؛هنوز زیر لحاف هستند.و یا اینکه هارد دیسک کوچکشان از مسئله پر شده و دیگر تاب و یارای درک و پذیرش راز را ندارند.مثل من چهارتا کتاب خوانده اند و تمام ماجرا را در همان چهارتا دیده اند.و گروهی که پوچ یا ابسورد هستند: کسانی که خویش را منکرند چه رسد به ماورای خویش . و گروه آخر کسانی که جنها ؛ دستشان می اندازند و در مجالس احضار ارواح ؛در نقش یک روح برایشان شیرین کاری می کنند ؛تا فردا در مدح روح ؛کتاب چاپ کنند و جایزه بگیرند.
جن برای انسان ؛ از انسان خطرناک تر نیست . همانطور که انسان برای کوسه ؛ از کوسه خطرناک تر است!(در تاریخ بشر حتی یک مورد مرگ انسان به دست جن گزارش نشده در حالی که فقط در دوره حکومت استالین 35 میلیون روس به قتل رسیدند آمار کشتار جنگ های مذهبی صلیبی و جنگ های جهانی و قومی و قبیله ای پیش کش) در حقیقت هیچ چیز ؛ هراس ناک تر و هوس ناک تر از انسان نیست ؛ که به قول توماس هابز :انسان گرگ انسان است.

15- در کل؛ و بدون در نظر گرفتن موارد خاص ؛ آنها به ما کاری ندارند .ماهم به آنها کاری نداریم . ازدود و دم و سر و صداهای شهر و بوی فاضلاب و …… فراریند .مثل ما کار و مکافات دارند.

سعید بازدید : 5 پنجشنبه 12 دی 1392 نظرات (0)


**666 عدد شیــطان**

دوشنبه هجدهم مهر 1390 4:10

 اگر شما به دقت فیلم هایی با مضامین شیطانی و مرگ و روح را مشاهده کرده باشید مطمئنا به کارگیری عدد ۶۶۶ در این گونه فیلم ها شما را متعجب می کند. این موضوع ما را بر آن داشت به کاوش در اسرار۶۶۶ بپردازیم .

۶۶۶ را علامت ابلیس نامیده اند و این شهرت را از کتاب وحی (فصل ۱۳، شعر ۱۸، برای کامل بودن) به دست آورده است. مشخصات جالبش همواره مورد توجه ریاضیدانان بوده است. اکنون به طور خلاصه چند ویژگی ریاضیاتی عدد ۶۶۶ را بیان می کنیم.



عدد ۶۶۶ به سادگی از جمع و تفریق توان های ششم سه عدد آغازین به دست می آید .

36 + 62 - 16 = 666

همچنین این عدد برابر است با مجموع ارقام خود باضافه جمع توانهای سوم ارقامش .

63 + 63 + 63 + 6 + 6 +6 = 666

تنها پنج عدد صحیح مثبت با چنین خاصیتی وجود دارند. آنها را پیدا کنید .

جمع توانهای دوم ۷ عدد اول برابر است با ۶۶۶.

17۲ + 13۲ + 11۲ + 7۲ + 5۲ + ۳۲ + ۲۲ = 666

جمع ۱۴۴ رقم ابتدایی عدد پی برابر ۶۶۶ است. نکته جالب اینجاست که :

(6 + 6) × (6 + 6) = 144

۶۶۶ یکی از دو عدد صحیحی میباشد که برابر مجموع توانهای سوم از ارقام توان دوم خویش باضافه مجموع ارقام توان سومش است. یعنی:

443556 = 6662

295408296 = 6663

( 6 + 9 + 2 + 8 + 0 + 4 + 5 + 9 + 2) + ( 63 + 53 + 53 + 33 + 43 + 43 ) = 666

۲۵۸۳ عدد دیگریست که دارای این خاصیت میباشد.

مجموع ۶۶۶ عدد اول حاوی عدد ۶۶ میباشد

66659 × 23 = 1533157 = 4973 + 4969 + ... + 11 + 7 + 5 + 3 + 2

دقیقا دو راه برای قرار دادن علامت “+” در رشته ۱۲۳۴۵۶۷۸۹ داریم تا ۶۶۶ حاصل شود در صورتیکه تنها یک راه برای رشته ۹۸۷۶۵۴۳۲۱ وجود دارد.

89 + 567 + 4 + 3 + 2 + 1 = 666

9 + 78 + 456 + 123 = 666

21 + 543 + 6 + 87 + 9 = 666

۶۶۶ مقسوم علیه ۱۲۳۴۵۶۷۸۹+۹۸۷۶۵۴۳۲۱ میباشد.
عدد اسمیت عدد صحیحی است که مجموع ارقامش برابر است با مجموع ارقام عوامل اول خودش. ۶۶۶یک عدد اسمیت است. زیرا:

37 × 3 × 3 × 2 = 666

7 + 3 + 3 + 3 + 2 = 6 + 6 + 6

تابع Phi(n) در نظریه اعداد عبارت است از تعداد اعداد کوچکتر از nکه نسبت به n اولند. قابل توجه است که:

Phi (666) = 6 × 6 × 6


سعید بازدید : 0 پنجشنبه 12 دی 1392 نظرات (0)
جمعه بیست و پنجم شهریور 1390 12:50

 ایا جوانان و حتی مردم کشور ما از این گروه کثیف اگاهی دارند؟ ایا جوانان ما لباسهای را که برتن میکنند می دانند چه چیز بروی ان نوشته شده"مدل موهای که برای خود درست می کنند چی...نماد های شیطان پرستی چیست؟نماد شیطان پرستی که رواج زیادی در بین شیطان پرستان دارداست ویا ستاره که به دور ان میچرخند"ویا صلیب وارانه و اتش زدن صلیب است"تاسیس گروه شیطان پرستی کی وکجا بود؟گروه شیطان پرستی در مصر از سال ???? میلادی به صورت پنهانی در مصر تاسیس شد و با کمال آزادی به فعالیت خود ادامه دادند"چگونه خود را معرفی کردند؟

تا اینکه در جشنی که شرکت تولید سیگار «مالبورو» ترتیبت داده بود، شرکت کرده و هویت و عبادات خود را اعلام کردند و زیر پوشهایی پوشیدند که بر روی آنها نا سزا و اهانت به ذات مقدس خدای تبارک و تعالی و ادیان آسمانی نوشته شده بود"افکار انها چگونه است؟افکار و عقاید پیروان گروه شیطان پرستان که بر اساس آنچه تحقیقات نشان داده وابسته به طبقه ثروتمند و مرفه مصر و از آن جمله فرزندان برخی از مسئولان سیاسی، هنرمندان و روزنامه نگاران هستند، عقاید آنان بر این اساس استوار است که خداوند به شیطان ظلم کرده و بدون اینکه اجازه دفاع از خود بدهد، او را از بهشت بیرون کرده از این رو باید او را پرستش کرد زیرا به گفته آنان او برای پرستش، شایسته تر از خداست چون با شجاعت با خدا مخالفت کرد .رئیس این گروه جنایت کار کیست؟رئیس این گروه که جوانی به نام «عماد الدین حمدی » هست و لقب خدمتگزار شیطان دارد و تاکید کرده است که بارها توانسته شیطان را فراخواند و با او به گفتگو بپردازد و شیطان همه خواسته های او را بر آورده کرده است. مراسم این گروه چیست؟ین گروه مراسم و برنامه های خاص نیایش را دارند. اجتماعات و مراسم شیطان پرستان در روزهای شنبه برگزار میشود. این روز از نظر یهود روزی مقدس است. پیروان این فرقه علامتها و نشانه های خاص دارند که از آن جمله دایره ای است که در درون ستاره ای وارونه به اضافه دو صلیب وارونه و ستاره داودی قرار دارد.در مراسم انها چه می گذرد؟اعضای این گروه به گورستانها و مخصوصاً به گورستان «کومنولث» شهرک مصر در قاهره می‌روند و اجساد مردگان را از قبرها بیرون می آورند و صلیب شکسته و ستاره شش پرداودی یا ستاره پنج پر را در جسد مرده فرو می‌کنند و سپس برای تقرب به شیطان دور آن می‌گردند. همچنین قربانی هایی برای شیطان تقدیم می‌کنند که عبارت بود از «ذبح گربه ماده یا سگ که پس از کشتن این حیوانات خون آنها را به صورتها و دستهای خود می مالند و در یک دایره ای می چرخند تا شیطان از آنها راضی شود و اگر حیوانی برای قربانی نیابند دست خود را زخمی می‌کنند تا خون جاری شود و سپس خون را به صورت های خود می مالند و آنگاه نسخه ای از قرآن مجید را پاره، پاره می‌کنند و بعد در حالی که صدای موسیقی «راک» نواخته می‌شود به استعمال مواد مخدر می پردازند
شرایط پذیرفته شدن در این گروه کثیف چیست؟اخیرا شروط جدیدی از سوی  شیطان پرستی برای پذیرش در گروه هایشان اعلام شده که یکی از این شرایط عضویت در فرقه نوظهور شیطان پرستی، مصرف مواد تخدیری بسیار قوی از جمله کوکائین، حشیش و قرص‌های اکس است. دلیل استفاده این گروه‌ها از این مواد نیز ورود به حالت خلسه برای انجام مراسم‌ ویژه است. ایا این گروه در ایران نیز هستند؟به طوری که یک مقام ارشد نیروی انتظامی در خصوص تحرکات اخیر گروهای شیطان پرستی اظهار داشت: شیطان پرستی پدیده جدیدی در ایران نیست، چنانکه پیش از این نیز در برخی شهرستان‌های کشور از جمله در یکی از شهرستان‌های استان کرمانشاه، فرقه های شیطان پرستی رسما اعلام موجودیت و فعالیت کرده بودند.

این مقام نیروی انتظامی همچنین اظهار کرده که بیش از 90 درصد دستگیر شدگان در پارتی یک گروه شیطان پرستی در کرج که در قالب اجرای کنسرت برگزار شد، از نقاط مرفه نشین تهران بودند و جالب آنکه پس از دستگیری شمار بسیاری از این شرکت کنندگان، مشخص شد که اکثریت قریب به اتفاق آنان، هیچ اطلاعی از ماهیت فعالیت شیطان پرستی و عوامل برگزار کننده این پارتی نداشتند و صرفا به قصد شرکت در پارتی و مهمانی شبانه دور هم آمده بودند. اما این فعالیت‌های گسترده و خرج هزینه های هنگفت برای جذب جوانان به گروه‌های شیطان‌پرستی نشان از برنامه‌ریزی آنان در این راه دارد. چه کسانی از این گروه حمایت میکنند؟شیطان پرستی فرقه ای نوظهور است که سرمایه داران یهود و آمریکایی از آن حمایت می کنند و استفاده از مواد مخدر و انجام مراسم مبتذل جنسی، کار روزانه این عده تلقی می گردد"البته خود این گروه هم کسب درامد دارد بگونه که با فریب دادن جوانان ونوجوانان سرمایه دار کسب درامد میکنند"ویکی دیگر از کسب در امد این گروه فروش مواد مخدر"لباس ها با ارم شیطان پرستی "برگزاری مدل موی شیطان پرستی"خود فروشی زنان و مردان شیطان پرست که حتی این گروه خناسی از خوردن مدفوع یک دیگر بیزار نیستند"افکار معمولی انها چگونه است؟انها به فردای خود حتی اعتقاد ندارند وهمه چیز را امروز خود می دانند"خودکشی"قتل"دزدی"تجاوز"ادم ربایی"کشتن زنان بعد از مدتی تجاوز"استعمال شراب ومواد مخدر"حتی میگونید اگر غذا گیرمان نیات خوردن مدفوع اشکالی ندارد"....."ایا کتابی دارند؟همانطور که از گوشه و کنار اخباری از فعالیت این گروه ها در سراسر جهان به گوش می رسد، شیطان پرستان دارای مجموعه ای از اعتقادات هستند که در کتاب انجیل شیطانی آمده است.

انجیل شیطانی کتابیست که شیطان پرستان از آن برای عبادات خود و همچنین استفاده در مراسم خود استفاده می کنند. این کتاب شامل کلمات عبری و یونانی و انگلیسی، شامل اسامی شیطان و دعوت از او برای قدرت دادن به شیطان پرستان است. در این کتاب بسیاری از دعاهای آن برخلاف دعاهای مسیحیت و انجیل و همچنین بسیاری از شعائر آن برای قدر نهادن به عظمت و قدرت شیطان به عنوان قدرت مطلق است.بخشی از ایه های انها؟و یا در بخشی دیگر از این کتاب آمده است:
«ای دوست و همدم شب؛ تو از صدای سگ ها و ریختن خون شاد می شوی؛ تو در میان سایه های قبور می گردی؛ تو تشنه خون هستی و بشر را تهدید می کنی گور گومورو؛ ماه هزار چهره؛ به قربانیان ما با نظر مساعد بنگر. دروازه های جهنم را بگشا و بیرون بیا ...



سعید بازدید : 14 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (0)


آنتوان لاوی در کتاب خود ۹ گناه شیطانی و ۹ قانون شیطان مطرح کرده است که با آنالیز این موارد به نکات جالبی خواهید رسید.در اولین گام به معرفی این گناهان و قوانین می پردازیم




آنتوان لاوی نه گناه شیطانی را به شرح زیر در کتاب خود عنوان می کند:



9 گناه شیطانی



1- حماقت:بزرگ ترین گناه آیین شیطان پرستی است. حماقت بد است.ولی زیاد دردناک نیست.نادانی یک چیز است ولی جامعه ما به سمت حماقت پیش می رود.این بستگی به رفتار مردم دارد.رسانه ها باید جلویحماقت را بگیرند.شیطان پرست باید با تیزهوشی حیله ها را بفهمد و اینکه نمی توان جلوی احمق را گرفت.



2- منیت:یکی از خطرناکترین چیزها برای شیطان پرست منیت اوست.بعضی منتظرند مردم به آنها تعظیم کرده و احترام بگذارند.شیطان پرست باید تلاش کند تقدم دیگران را بر خود.



3- خودنمایی:انسان نباید خودنمایی کند؛زیرا همه چیز ساخته ی ذهن اوست.



4- خودفریبی:این گناه یکی از گناهان نه گانه است، ولی باید مکررا تکرار گردد تا مبادا کسی گرفتار آنان شود و خود را بفریبد.



5- همرنگ جماعت شدن:شاید همرنگ جماعت شدن برای شما سود آور باشد،ولی فقط یک انسان احمق از جماعت پیروی می کند، زیرا در این صورت فاقد شخصیت وجودی است.



6- نداشتن بصیرت:چقدر دردآور است برای یک شیطان پرست که دارای بصیرت نباشد.شما هرگز نباید بصیرت خود را گم کنید و اینکه چه کسی هستید یا اینکه چه چیزی شما را تهدید می کند،اهمیت ندارد.



7- فراموش کردن گذشته ی مکتب ارتدکس:باید آگاه بود که این مورد از کلیدهایی که مردم را در قبول کردن چیزهای جدید و متفاوت نگاه می دارد،در مقابل چیزهایی که یکباره مورد قبول واقع می شوند.اکنون یک بسته تازه داده شده است.ما باید منتظر یاوه گویی ها درباره ی نبوغ خالق خود باشیم و اصل را فراموش نکنیم که این سازه ای برای استفاده شدن در جامعه است.



8- غرور بی جا



9- نداشتن زیبابینی:این قوت طبیعی عامل توازن است.زیبابینی در جادوگری کمتر اهمیت دارد ولی باید بیشتر به آن اهمیت دهیم.در این زمان بیشتر زیبایی ها دل سرد کننده است.



9 قانون شیطانی



براساس آموزه های کلیسای شیطان، شیطان در 9 قانون شیطانی منتسب یه آنتوان لاوی خلاصه می شود.



1- شیطان نماینده ی زیاده روی به جای پرهیز



2- شیطان نماینده ی زندگی دنیوی به جای نقشه ی خیالی و موهومی روحانی



3- شیطان بیانگر استفاده از حکمت و عقل به جای ریاکاری و تزویر که خود نیرنگی بیش نیست.



4- شیطان بیانگر محبت کردن به کسانی که لیاقت آن را دارند به جای عشق ورزیدن به نمک نشناسان.



5- شیطان بیانگر انتقام گرفتن به جای برگرداندن صورت.



6- شیطان بیانگر برتری و واگذار کردن مسوولیت به مسوولش است،تا افکار پلید در کنار خون آشامی.



7- شیطان بیانگر همانندی انسان و حیوان است،گاهی بهتر، ولی اغلب بدتر از آن هایی که روی چهار پا راه می روند؛ به دلیل آنکه انسان دارای خدای روحانی و پیشرفت های روشن فکرانه ،او را پست ترین حیوانات ساخته است.



8- شیطان بیانگر این است که همه ی گناه های مشهور،چیزی نیستند جزء دگرگونی از حالت بی عقلی به صورت طبیعی ذهن یا تبدیل احساسات از بدی به خوشی.



9- شیطان بهترین دوست کلیسا است؛ چرا که کارهای او دلیل ماندگاری کلیسا در تمام این سالهاست.


سعید بازدید : 0 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (0)
ای جوانان شهادت طلب پیر خمین ... سینه زن های قسم خورده ی بین الحرمین ... اگر از سمت حرم ، رایحه ای می خواهید ... معرفت داشته باشید و بگوئید ، حسین ... لبیک یا خامنه ای لبیک یا حسین است...


سعید بازدید : 0 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (0)

بی خامنه ای شعار هم عهدی چیست؟ ... بی خامنه ای ندای یا مهدی چیست؟ ...هرکس که نشد فدایی خامنه ای ... بی شک تو بدان منتظر مهدی نیست...


سعید بازدید : 0 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (0)

امسال دلم نوید شادی داده/انگیزه اردوی جهادی داده

امسال امیر جبهه خوبیها/ فرمان جهاد اقتصادی داده

سال نود با تاخیر مبارک

 

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 39
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 7
  • بازدید سال : 29
  • بازدید کلی : 247