loading...
بسیج دانش اموزی
سعید بازدید : 0 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (0)
سایت ضد انقلاب جرس روزهاي گذشته دست به اعترافی جالب و البته مستند درباره جمعیت گسترده! طرفداران فتنه گران در خارج از کشور زد.

به گزارش جهان، سایت ضد انقلاب جرس یا همان “جنبش راه سبز” که طی ۲۰ ماه گذشته سعی کرده است خدمات فراوانی! را به فتنه گران و ایادی آنها انجام دهد و شرح دم تکان دادن های رسانه ای این سایت برای فتنه گران بر همه آشکار است، روز گذشته با انتشار گزارشی تصویری و در عین حال بسیار جالب، طبق معمول، شامل سنت لایتغیر الهی در شکست اصحاب شیطان شد و خود به دست خود از حقیقتی به نام “تعداد کثیر مخالفان ایران” پرده برداشت.

تصاویری را که در ادامه می بینید تصاویر سایت ضد انقلاب جرس در مورد “اعتراض به حصر و زندانی شدن رهبران جنبش سبز در وین” است که در قالب یک گزارش تصویری برای تشجیع مخالفان ایران برای اغتشاش، روز گذشته در این سایت ضد انقلاب منتشر شد:






سعید بازدید : 25 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (0)




به گزارش باشگاه خبرنگاران، این عکسهای نرگس است، دختری که پدر و مادرش به دلیل اظهار نظرهای توهم آمیز شان به آقا و خانم متوهم مشهورند.

این عکسها تامل برانگیز از اعتقادات و شیوه زندگی خانواده ای خبر می دهد که پدر و مادر آن خانواده دختران خود را بهترین مشاوران خود در امور فرهنگی، هنری، علمی و اجتماعی می دانند و طبیعی است که در زمینه های یاد شده از آنها مشاوره می گیرند خوب نتیجه معلوم است.

البته خانم متوهم (ز.ر) با استناد به کلام خدا حجاب را لباس تقوا می داند اما به نظر می رسد به اندازه چندین فرسخ در درک کلام خدا دچار توهم شده.
ناگفته نماند خانم ز.ر ،متوهم در گفتگو با هفته نامه چلچراغ اینگونه درباره حجاب سخن می گوید: “حجاب فرایندی است که بعد از رسیدن به یک دیدگاه تبدیل به حجاب واقعی می شود” و البته این را نیز گفت: که در سال ۱۳۵۵ در آمریکا کتابی با  عنوان “حجاب پیام زن مسلمان” نوشته است.
حالا که ایشان حجاب دخترانشان را انتخابی دانسته اند باید پاسخ دهند که دخترانشان از بین چه گزینه هایی حجاب این چنینی را برگزیده اند.

لازم به ذکر است سایت باشگاه خبرنگاران به این دلیل این عکسها را منتشر می کند که همگی در اماکن عمومی تهیه شده و هیچ بار حقوقی و اخلاقی را برای باشگاه خبرنگاران به همراه ندارد.

سعید بازدید : 0 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (0)


نسل من افسران سپاه ماه هستند؛ فداییان حضرت آه در خط مقدم سایبری. شعار ما این است: «هر وبلاگ یک سنگر». ما در این فضای مجازی هم حسینیه‌ای به نام حاج همت و پادگانی به اسم دوکوهه ثبت خواهیم کرد.......

سعید بازدید : 0 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (0)


رهبرم من دينم را از تو مي گيرم ، من راهي را مي روم كه تو مي روي و قدم بر جاي پاي تو مي گذارم . من به ولايت تو افتخار مي كنم چرا كه ولايت تو را ولايت امام زمان (عج ) مي دانم . اگر امام بزرگوار ما وارث امامان معصوم (ع) و وارث رسول خدا (ص) بود و اگر او وارث تمامي انبياء بود ، تو وارث همان امامي و حقا كه يك قدم از راه او جدا نرفته اي پس تو ولي مايي و رهبر ما...

سعید بازدید : 0 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (0)



بسیج یعنی حرکت

 

بسیج یک حرکت بی ریشه و سطحی و صرفاً ازروی احساسات نیست، بسیج یک حرکت منطقی و عمیق و اسلامی و منطبق بر نیازهای دنیای اسلام – و به طریق اولی – جامعه اسلامی است. قرآن کریم می فرماید: [ هو الذی ایدک بنصره و بالمؤمنین] ای پیامبر، خدای متعال تو را، هم به وسیله نصرت خودش و هم از طریق مؤمنین مؤید قرار داد و کمک کرد. این خیل عظیم مؤمنینی که در اینجا مورد اشاره آیه قران قرار گرفته اند، عبارت دیگری است از آنچه که امروز به نام بسیج در جامعه ما قرار دارد.

 

 

بسیج یعنی قدرت

 

این کار خدا بود که بسیج ملت ایران بتواند در سخت ترین میدانها که همان میدان جنگ است چنان قدرتی از خود نشان بدهد که دیرباورترین افراد هم قبول کنند که ملت ایران دارای توانایی است...بسیج یعنی کل نیروهای مؤمن و حزب اللهی کشور ما این که امام گفتند «بسیج بیست میلیونی» یعنی این.

 

 

بسیج یعنی تلاش و جهاد مخلصانه

 

اگر نبود آن همه تلاش و جهاد مخلصانه که شما رزمندگان نیروهای مسلح و بسیج مردمی در دوران جنگ هشت ساله نشان دادید و حقیقتاً اسلام را روسفید و امت رسول الله (صلی الله علیه و آله) را سربلند ساختید و اگر نبود خونهای مطهر و معطری که در راه خدا بر زمین ریخته شد؛ یقیناً امروز از نظام اسلامی اثری نبود و پرچم قرآن چنین سربلند نمی شد.

 

 

بسیجی یعنی مغز متفکّر

 

بسیجی یعنی دل باایمان، مغز متفکّر – دارای آمادگی برای همه میدانهایی که وظیفه این انسان را به آن میدانها فرا می خواند، این معنای بسیجی است.




سعید بازدید : 1 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (0)

شباهت های مردم فلسطین یا جنبش سبز ایران!



اینها اموال اسرائیلی های غاصب را می سوزانند  ولی اینها اموال كشور خودشان را می سوزانند.




اینها به خاك كشور دیگه حمله می كنند ولی اینها از خاك كشورشان در برابر اغتشاشگران دفاع می كنن.



هر دو اینها نمی دانند كه چرا سربند سبز بسته اند اما یكی در آوارگی وجنگ بزرگ می شود

و  دیگری در امنیت و آزادی بزرگ می شود.



این برای حفظ خاك كشورش كشته شد ولی این اصلا نفهمید كه چرا كشته شد.



این برای حفظ حجابش می جنگد ولی این به بهانه های مختلف می خواهد اونو از سرش بردارد.





اینها اخراج اسرائیلی ها رو جشن گرفتن ولی اینها میخواهند ازاسرائیل دعوت كنند تا كشورشان را اشغال كنند.

 

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 39
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 4
  • بازدید سال : 26
  • بازدید کلی : 244